anotherdream

Wanna be starting something

Publicerad 2011-04-08 15:08:59 i Allmänt,


Då var det snart dags för helg igen. Igår planerade vi lite växter och örter får se om någonting hinner komma upp innan jag åker härifrån. Blir mer och mer van vid folket här för varje dag som går.

På måndag ska vi åka till en riktig stor stad, shoppa lite om jag hittar något och sedan ska vi äta en bit mat. Det var länge sen sist.

Jag blir så trött på skolan som bara strular med timmar hit och dit. Egentligen ska vi praktik 32 timmar i veckan och ha 8 timmar i veckan på att plugga. Nej skulle inte tro det. Tror faktiskt inte jag får någon mer ledig dag den här veckan, för nöja med mig måndagen. Skolan är också väldigt dålig på information, ett intyg från praktiken så att man kan få hela spitendiumet...och det säger dom nu? Hur ska jag få tag i det pappret när jag är här. Säger ingenting så har jag ingenting sagt.

Nej nu är det snart dags för jobb!

Ha det bra!

Puss & kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela