anotherdream

Onsdag

Publicerad 2011-04-27 17:15:31 i Allmänt,

Såå trött jag är. Somnade strax efter halv åtta igår kväll och sov till nio imorse. Gick upp för att ta reda på vart jag kunde skicka paket ifrån. Det var bara att sätta sig på cykeln och cykla till Bernkastel-kues för något postkontor finns det inte i den här lilla byn, tyvärr. När jag väl var i Bernkastel-kues gick jag in på turistbyrån för jag hade ju ingen aning om vart exakt posten låg. Fick en karta och lyckades faktiskt hitta dit alldeles själv. Lyckades bli av med 2,6 kg packning inför hemresan, det var inte så farligt dyrt att skicka paket heller, trodde att det skulle vara dyrare än vad det blev. Efter posten gick jag in och kollade i några affärer men hittade ingenting. Åkte hem igen och gick ner till restaurangen för att äta lunch. Skönt att få vara ledig idag också men imorgon är det dags att jobba. Skönt att det bara är fyra dagar kvar på denna arbetsvecka, måndag blir det ledigt igen.

Söndag är det första maj, tiden går fort. Snart tillbaka i Sverige igen, ska bli skönt!

Ha det så bra!

Puss & Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela