anotherdream

Lördag

Publicerad 2011-04-16 13:08:09 i Allmänt,

Usch vad jag ogillar helgerna nu för tiden. Förut kunde man tycka att det var skönt med två dagars ledigt men nu är det inte riktigt så. På helgerna är det alltid som värst, fullt upp från morgon till kväll. Tur att den lediga måndagen kommer och räddar alltihopa sen.

Igår var det väldigt mycket gäster på restaurangen och de åt från princip hela menyn. Det var inte lätt men det gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade väntat mig. Efter service saVolker "det går bara bättre och bättre och när du åker härifrån så kommer du vara perfekt å andra sidan så är Kanjana tillbaka då" (hon är just nu i Thailand på tre veckors semester). Jag kommer vara kvar när hon kommer tillbaka. Undra vilken position jag får i köket då?

Dags att fördriva två timmar innan jag börjar jobba, brukar inte vara så svårt för det går ganska snabbt.

Puss & Kram♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela