anotherdream

Glad Påsk

Publicerad 2011-04-20 22:29:12 i Allmänt,


I måndags blev det grillkväll/fest:) Jättetrevligt, roligt och framförallt gott:). Väder var verkligen helt underbart, vi satte ute tills klockan blev runt halv tio då började de bli kallt och vi fick gå in. För mig är det nästan sommar:)Inte för att det blev senare än vanligt kände jag mig supertrött på tisdagen när jag skulle börja jobba igen. Idag har jag varit ledig, skönt. Suttit ute i solen och bara njutit av min ledighet.

Redan fått en förvaring om att den här veckan kommer bli tuff och lång. Det är ju påsk den här veckan. Jag får se framemot en ledig och hälig måndag istället:)



Ha det så bra!

Puss & Kram♥

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-04-24 20:18:39

Hoppas din helg varit bra!!!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela