anotherdream

30 April

Publicerad 2011-04-30 13:43:03 i Allmänt,

Äntligen sista dagen på den här månaden. Som jag har längtat. Imorgon är det Maj, min favorit månad. Om en stund är det dags för jobb igen, kan ju inte säga att jag är jättetaggad, inte det minsta egentligen. Men så kan det vara ibland. Igår tackade vi av en praktikant som varit i köket i en månad, hon fick lite presenter. Tråkigt att hon inte ska vara i köket något mer, nu kommerjag få göra amuser igen. Fast hon är kvar på restaurangen eftersom hon i vanliga fall jobbar i servisen.

Veckan har gått ovanligt fort, kan vara för att det inte kändes som måndag i måndags eftersom vi alla jobbade. Sen var jag ledig i två dagar och återstår bara helgen av denna vecka.

Kom precis på att jag måste skriva i min fältdagbok om gårdagens arbete, bäst att göra det innan jag glömmer helt vad jag fick göra igår.

Ha det så bra!

Puss & Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela